Selam arkadaşlar,
Bugün 34+1 im ve muayeneden geldim karın çevresi geride dedi ve kilo neredeyse hiç almamış toplam kilosu 2kg şuan .Nst istedi sancı durumu, hareketi, suyu iyi dedi ve 3gün sonra tekrar çağırdı. Genlerle ilgili olabilir beslenmeden kaynaklı olmayabilir belki dedi. Benzer durumu yaşayan var mı 3 günde beslenmeye daha çok dikkat etsem değişir mi acaba moralim biraz bozuldu benzer durumu yaşayan arkadaşların tavsiye ve bilgisine ihtiyacım var.