Bbsozlm Güzel annişler nasıl gidiyor son ayınız benim sıcaklardan bunalmış geçiyor hamilelik başka hiç bir zorluğu yok elhamdulillah 34 haftalık olduk sanki 36 37 de doğacak gibi hissediyorum en başından beri varmı sizin tahminler hisler ☺️
Didemm91 Bbsozlm ben de 37 38de doğururum diyordum 39 olduk hala ses seda yok ayaklarım beni götürmüyor artık Allah hepimizin yardımcısı olsun
rabia_varolculha Bbsozlm biz de 35 olduk bugün sıcaklar ah o sıcaklar 🙈 gece gündüz bunaltıyo uyku zor biraz da ağırlaştığımız için zorluyo haliyle daha alınacak eksiklerimiz var cantamiz hazır değil malesef 😔 kıyafetler daha yıkanacak bu sıcakta utulenecek 🙈🤔
Fatos44 Bbsozlm bende 38+4oldum başta 37de doğar diye düşünüyordum ama bu gidişle 40ı görürüm gibime geliyor.
Bbsozlm Didemm91 amin canım rabbim sağlıkla bebişlerimize kavuşmayı nasip etsin 😊 demekki bu hissetme olayıda doğru değil ben böyle diyorum son anı bekler 😂
Bbsozlm rabia_varolculha bende çantayı oyalıyordum ama dün bir anda gaza geldim hallettim eksikler var tabi aklımı kurcalayıp duruyo ama tamamlamaya mecalim yok 😂 sende birden giriş canım yoksa zor oluyor 😀
Seher__ Bbsozlm bizde 36 olduk 38 de gelir diye tahmin ediyorum ama doğum anını düşündükce strese başladım 😂😂
Seher__ Sad3c3m ya bende sıcaklardan terliyoruz falan ya havasız kaliyo ondanda oluyo çünkü bendede oldu napcm nasıl geçecek bilmiyorum dogumada az kaldi
Sad3c3m Seher__ aynen canımda yanıyor dünden beri zor yürüyorum acısına 😔 göbeğim bunkadar zorlamadı beni
Seher__ Sad3c3m benim acı yokta doktordan utanıyorum renk değişimi de oldu çatı muayenesi yapar falan diye😂
Genccannee Bbsozlm daha haziran anaları duruyooo sıranızı bekleyin garii 😂😂😂 39 oldum ne gelen var ne giden tık bile yok 😂
Sad3c3m Seher__ benimki niye acıyor ya 😭😭 valla bende o yüzden haftaya kadar geçsin diye dua ediyorum