Ass-46 Bugünde gelmedi kızım neden böyle oluyor anlamıyorum sizde durumlar nasıl bende hiç iyi değil😓Gelmicek sanırım
Bysima Ass-46 tatlım günlerini doldurmuşsun şu belli bisey taş paylaşın 1 haftan var ve her an gelebilir bol bol dua et
Asilkom Ass-46 bizde 39+3 oglum gelmiyor bunaldim Allah affetsn ama cok bunaldim 😪 açılma yok sancı yok
Krispii16 Ass-46 40+0 😂😂 bu sabah nişanım geldi bekliyorum 🙈 eşim soruyor nişandan ne zaman sonra doğuyor diye 24-72 saat arası diyorum ozaman bizim kızımız 1 hafta sonra gelir diyor 😂
Fatos44 Ass-46 bende aynıyım yürüyüş yapmak merdiven inip çıkmak hareket etmek iyi dediler ama yinede belirti yok
Nezahatozen Asilkom ama olmuyor diye birşey yok sabirli bir şekilde yap inan gelecek diye eminim ki olucak sadece sabırla yap
Asilkom Nezahatozen doktorum da sabirli ol diyor her kontrolde ama ben de kalmadi sabir bu kadar zorlanacagimi bilmiyordum
Bysima O bebeler sizce daha sabırsız degillermidir gelecek vakitte 1 saat durmaz vaktince gelirler sağlıkla inşallah sizde açılma olması için yürüyüş egzersiz yapıyor musunuz
Nezahatozen Asilkom anne olmak zor gerçekten onlar iyi olsunlar da sabırlı da oluruz bizimde az kaldı zamanimiz
Bayburtlu69 Ass-46 ikimizde aynıyız 39+4bende ama birşey soracağım sana senin bebekte çok haraketlimi.. Dur durak bilmiyor yani birde çok kasılıyormu.. Taş gibi oluyormu