Arkadaşlar dualarınızı bekliyorum.38+0 günlüğüz 🤲🏻 Sabah normal kontrole gıdıyoruz dıye cıktık evden .nst ye girdim herşey normal ama tansiyonum yüksek çıkıyor 150/90-160/90 dan düşmüyor doktorum bunun iyi olmadığını gebelik zehirlenmesi yapabiliceğini düşündüğü ıcın sezeryan yapmaya karar verdi.hemde öğlen yatış yapıcaklar tabi biz bi şok ne olduğunu anlamaya calısıyoruz filan ,her şey o kadar ani oldu ki hazırmıyım bilmiyorum ama cok heyecanlıyım korkuyorum ellerim titriyor resmen dualarınızı eksik etmeyin hayırlısıyla gelsin inşaallah 🤲🏻❣️