5+2 günlük hamileyim bugün kalp atışı umuduyla gittik kese gayet sağlıklı kalp atışını duymadık ama kesenin üst tarafında kanama var dedi doktor 6 ay önce sezeryan olmuştum 34 haftalık bebeğimi kaybettim doktor 6 ay sezeryan için az gebelik sonlana bilir dedi yine ilaç verdi yat dedi böyle bu haftalarda kese üstü kanaması olan var mı durum nasıl gelişti korkuyorum 😞