feyzaa34 Handeyldz01 canım bade ismi güzel ama eski bir isim mesela babaannemin ve annemin halasının ismi bade😊 derin daha hoş daha naiff☺ yinede sen bilirsin kuzum☺
Gamzmer Bade de Derin de yeğenlerim ama bende Derin ismi çok güzel, soyisminize hangisi uyuyorsa onu seçin bence ☺️
Zmrtbdk Handeyldz01 Edebi eserlerde de özellikle Divan Edebiyatı n da kullanılır ‘aşk şarabı’ anlamında.Aslında mecaz anlamdadır bizim bu içtiğimiz alkollü içecek olarak değil.Kötü bir anlamı yok yani yanlış biliniyor.Yine de oyum Derin e gidiyor.Çok beğendiğim bir isimdir ☺️
Handeyldz01 Zmrtbdk evet anlamı sizin dediğiniz gibi ama insanların ilk düşüncesi alkol sanıyorlar ki asla değil
Handeyldz01 ilaydaayavuzzz yanlış biliyorsun canım cennetteki şarapda alkol yoktur ben oradan esinlendim ayrıca tarihtede aşk şarabı olarak mecazen geçer bade ismi