Handeyldz01 Dün kızım olacağını ögrendim hemen pembiş 5 li takım aldım heyecanlıyım😍 İsim konusunda derini rüyamda gördüm ama bade yi koymak istiyorum sizce napmalıyım? 🥰
Deryarslan Handeyldz01 bence Bade nin anlamı kötü siz bilirsiniz ama isimden çok anlamı onemli.benim de kızım olacak Zümra koyacagiz inşallah 🙂
Handeyldz01 Deryarslan bende öyle düşündüm ancak araştırınca Kuran’da cennet şarapları geçiyor o yüzden sorun değil benim için🤗
Sdemirel Handeyldz01 bade şarap içki demek diye biliyorum anlamını . Derin daha güzel hem söylemesi de güzel 😊
BaharSefvan Handeyldz01 kuranda geçen her isim konulmaz canm kötü anlamlı isimler var kezban gbi.. bade şarap içki anlamında konulması caiz değil geçen gün hocalara sorduk maalesef. Tabi düşünce sizin🤗 hayırlı sağlıklı ewlat olsun
Zmrtbdk Handeyldz01 Edebi eserlerde de özellikle Divan Edebiyatı n da kullanılır ‘aşk şarabı’ anlamında.Aslında mecaz anlamdadır bizim bu içtiğimiz alkollü içecek olarak değil.Kötü bir anlamı yok yani yanlış biliniyor.Yine de oyum Derin e gidiyor.Çok beğendiğim bir isimdir ☺️