Bugün 31. Haftam ilk gebeliğim olduğu için bir çok şeyi anlayamadım bilemedim şöyle bir sıkıntım var lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim 3 gündür su tarzında berrak hafif yapışkan Bi akıntım var doktoruma danıştım akıntı olabilir fitil kullan dedi korkuyorum şiddetli adet sancısı gibi aynı bel ve kasık agrım var bazen dayanılmaz oluyor nedir başına gelen varmı