Bugun kontrole gittim 7 haftalık hamileyim kalp atıslarının ve bebegin cok sagloklı cok guzel oldugunu soyledi doktorum ama kese yuvarlak değil ince uzun hilal şeklinde. Zamanla sonuca bakıcaz düşük tehliken var dedi bişey diyemem dedi bu sekilde olup kesesi duzelen var mı ağlamaktan helak oldum lekelenmem kanamam yok. Yinede progestan ve corasprin verdi