Mhnds2357 Arkadaşlar mağazada bir kez gördüm resmen bayıldım ama eşim biraz pahalı diyor. Kumaşı keten gibi, naylonumsu değil. Aslında ikna ederim eşimi ama internette hiç yorum bulamadım. Kullanan var mı aranızda? Memnun olan ya da olmayan varsa yorumlarınız benim için önemli 🙂 linkini de bırakıyorum https://www.e-bebek.com/joie-kubbie-sleep-park-yatak-p-joi-p1807aafgy001
Zeynocan23 Ölçüleri küçük duruyor tabi siz küçük istiyorsanız o ayrı da bebek biraz büyüse rahat etmiyor yayıla yayıla yatmak istiyor ben prego cosmos tavsiye ediyorum herkese kesinlikle değer her şeyiyle
Mhnds2357 Zeynocan23 araştırayım pregoyu da o zaman 🤔 küçük olması aslında biraz da hoşuma gitmişti ama dediğiniz gibi büyüdüğünde sıkıntı olabilir. Ne zormuş karar vermek 🤦🏻♀️