Kizlar 34+3 günlüğüm bebek 2280 cikti. 1 hafta geride dedi doktor. 2 haftadir zaten yemek yeme istegim azalmıştı. Muz ceviz süt bunları da kesmiştim. Şimdi neler yemeliyim doktor her hafta görmek istiyorum seni dedi. Zayıf bi bebek olacakmış. Kocamla eve gidince büyük ihtimal kavga edicez çünkü az yiyorsun diyordu doktorda oyle diyince sessiz sessiz izlemeye başladı etrafi. Hergün neler tuketmeliyim liste yapmayı düşünüyorum mutlaka yenecek şeyleri. Kuruyemiş olarak ne önerirsiniz?? Ve kilosu aşırı düşük mu moralim çok bozuldu.