Ece06 Annişler merhabaaa .. 🤗 ben 6+6 oldum bugün acaba sizlere sorum hafta sonu için şehir içi otobüs dolmuş kullanarak dışarı çıkmak zararlı mı
Oge Ece06 yer vermiyorlar önce onu söyliim nadir yer veren çıkıo o yüzden yer beklemeyin isteyin hamileym oturablrmym diye eğer bunu söylemeye çekiniyrsanız yukarıdaki tutma yerlerine uzanmayın bir şey olmaz herkesin arabası yok sonçta
Burcuk Ece06 binen biniyo ama ben binemedim .. bi kere bindim ayakta kaldım tutunamadm öldüm öldüm dirildim .. 15. Haftamdı galiba Sonrasında her yere yürüyerek - arabayla veya taksiyle gittim
Kekmez Ece06 yani daha çok çok çok küçük fasulye kadar o sen otobüse binsen minibüse binsen hissetmez yani sana da bir zorluk olmaz çünkü karnın daha küçücüktür sıkıntılar genelde 16. Haftadan falan sonra başlıyor
Tugba3866 Mrb sakincasi oldugunu düşünmüyorum ben 8haftalik gebeyken sehirler arasi otobuse binmistm cok şükür skntida olmadi sizdede olmaz inşallah
Nihanozturk 23.haftamdayım basından beri otobüse metroya biniyorum bi sıkıntınız yoksa cokta öyle herseyi sey yapmamak lazım bence😊😊
matruskaa Ece06 canım bebek için ani hareketlerde çarpma düşme durumunda tehlikeli olabilir onun dışında ben kendim miğdem bulandıgı için binemiyordum kokular karışıyor hareket halinde ayakta durmak miğdemi mahvediyor bi defa metrobuse bindim ondada çıkardığım için bi durak anca gidebildim 🙂