Merhaba. Dün bir hevesle gittiğimiz kontrolde bebeğimizin kalbinde parlaklık olduğunu öğrendik.. çok araştırdım tek başına bir belirti ya da kötü bir durumun göstergesi değil diyor yazan hem drlar hem de bu durumu yaşayanlar. Tabii duyduğumuzdan beri aklımız başımızda değil. Telkin etmeye çalışıyorum kendimi ama endişeliyim. Cumartesi gününü bekliyeceğiz detaylı ultrason için. Dualarınız bizimle olsun