Yesimeliz Arkadaslar ilk hamileligim bugun banyo setini almaya gittigimde biberonlardan da aldim 13 tl. Cam ustelik. Cok pahali normalde aventler filan. Sizce kullanilirmi? Bide endiselendim cok ucuz bunda bi is mi var die.
Yesimeliz Cok saskinim kizlar e bebek magazasinda ayni kuvet takimi 119 tl. Biberonlarin camlari en uygun 60-70 den basliyor. Bu A101 i dun kim forumda baslattiysa ona cok duaciyim yoksa ben takip etmem hic haberim olmazdi.