Gulsenkrc Bugün adetime 2 gün var ikinci çizgiyi net gördük dün kan verdim sonuçlar sınırda çıktığı için test tekrarlanmış böyle olan var mı aramızda?
MerveAkta Gulsenkrc Bana tam 2 kere oldu yalancı testler insanların duygularıyla oynuyorlar bazen oluyor canım testler bozuk çıkıyor insallah gönlünce olsun
Gulsenkrc aysenturna daha akşam kesin sonuç alacağım sınırda çıkmış tekrarlanmış test allah hayırlısını versin bende şaşkınım
MerveAkta Gulsenkrc bu şans meselesi 2 is üst üste cıkmadı ayrı tarihlerde yapmıştım bazen çıka biliyor
Blackrose Bn ilk hamileliğim de testte hep çizgi çıktı kanda 10 11 arası çıkıyordu hamileyim diye düşündüm kimyasal gebelik yaşamışım çocuk tutunamamış doktorum adete yakında kanda o şekilde çıkar demişti ama inşallahh böyle değildir gerçek bir gebeliktir