Kizlar az önce saglik ocağından geldim.orda tesaduf saglik bakanligindan gelen bir hemşire vardı.bilgilerimi aldı konuştuk.ikinci sezeryanim dedim ilk oglum 5 yaşında deyince neden normal dogum düşünmüyosun dedi bana.bende doktorum desteklemiyor dedim.yapabilirsin hiçbişey olmaz dedi.riskleri çökmüş rahim yırtılması gibi dedim.sezeryanin da riski var normalin de dedi sonuçta can çıkıyor içinden dedi.aklim karıştı ama vaktim de kalmadi 37+4 uz bu saatten sonra kim kabul ederki beni??