İlk bebeğim 39 haftalıkken sezaryen oldum şimdiki arada 14 ay olacak iki sezaryen arası. Bu yüzden erken alınacak büyük ihtimalle 37. Hafta olabilirmiş. Bu haftada bebekler kaç kilo merak ediyorum bir sorun yoksa küveze alınmıyor diye biliyorum doğru mu?