Deletedmom0034 Şuan 26 haftalığım. Ve kızım olacak. Ama hiç bi isim bulamadım. Hem kuranda geçsin istiyorum hemde anlamı güzel olsun istiyorum. Fikirlerinizi alabilir miyim anne adayları 😊
Aysemlg Deletedmom0034 bende çok araştırdım ay ne zormuş😅 en son Ravza isminde karar kıldım ikizlerim hem uyumlu hem anlamlı olsun dedim. İstersen internetten araştırabilirsin 😊
Cankusssssss Deletedmom0034 kız ayni posttan sabahtan beri bu üçüncü ben kızıma koyacağım ismi yazayım fikir olur belki hem kuran da üç yerde geçiyor hemde anlamı güzel Yüsra
Menis21 Deletedmom0034 BERRA kızım olsaydı koyacaktım. Allah 'ın 99 isminden biri BERRE de konulabilir. Oğlum var 10 yaşında onunda ismi Batın Efe oda Allah ın 99 isminden biri anlamları uzun şuan yazamıyorum açıp bakabilirsiniz googledan çok da güzel anlamları şimdi yine oğlum olacak bende daha isim bulamadım kıza odaklanmıştık 😊😊😊 ...
Eceyavuz Aysemlg ne güzel bir isim şükür su postta düzgün bir isme rastladım millet farkli olucam diye yarışa girip çocukların ismini mahvedip duruyor lina ,eliz , mir , batın .. okudukça çıldırasım geliyor
Mrvalparslan Deletedmom0034 Berra ismini peygamber efendimiz değiştirmiş Zeynep ismiyle. Çok uygun değil tek başına koymak diye biliyorum iyice araştırın bence
SevdaLinkaaa O kadar zormuş ki... Ben de hep bir işaret,bir rüya bekledim. Şükürler olsun dün gördüm. Elif Beyza olacak kızımızın adı inşallah.👼🏻💓
Eylulzeynep1 Deletedmom0034 canim diger soru sorun dedgnz kisim cok dolmus burdan yazmak istedim kusura bakma bn 27 haftalik gebeyim ama sigara ictim bu zamana kadar karsilastgn sigara icen annenin bebeginde bir snkti olms mu ya da ne bleyim artk braksam bi yarari olur mu merak edyorum