Merhaba kızlar bi kaç gündür içimde kıpırdayan birşey var fakat bebek hareketi olduğunu düşünmüyordum açıkcası burada okuduğum yorumlara göre falan bağırsak hareketleri ya da damar atması falan diyordum kendi kendime ama dün akşam uzandım ve sağ tarafımda hareketler hissetmeye başladım karnıma baktığımda da bebeğim hareket ettikçe karnımda hafif oynuyordu hatta hemen eşimi çağırdım o da gördü tabi bizim oğlan hissetti galiba onu gözetlediğimizi durdu hemen 😁 sorum şu sizde bu haftalarda hissettinizmi yoksa erken mi henüz hareketler için ☺️