Aysebkr1258 Papatya38 37+2 hamileyim 2 gün benimde çok ağrıdı dün öğleden sonra geçti yalancı sancılar büyük ihtimalle
Dilekcelik Papatya38 yalancı şancı olabilir canım aralıklarını takip et ve pozisyon değiştirdiğinde ada ılık bi duş al bunlarla geçiyorsa doğum sancısı değildir bendede oluyor 2. Gebeligim 38+4 üz
Canoglumbenm Papatya38 ağrıların ne kadar sürede geldiğine bak canım süre tutup. 5 dk da bir geliyorsa düzenli olarak doğum belirtisidir