cagla32 canım ben de dış gebelik geçirdim ama benim beta hcg değerim 2800-4000-5000 diye ilerledi hergün ve kahverengi lekelenme ve kanamayla beraberdi.Seninki kimyasal gebeliğe daha çok benziyor sanki. Tabii yine de bilemeyiz, sağlıklı bile olabilir. Farklı doktorlara da görün bence. Ve sabır ve dua et bol bol hayırlısı ne ise o olsun inşallah. Rabbim şifa versin.