Bejna Ayme1120 benimde hala yok yarın 39 oluyoruz. Bebeğim yukarda hala kanala inmedi. Sizinki indi mi?
SerapSariii Ayme1120 39+0 olduk bugun bendede hıc bır belırtı yok hafıf kasılma bugun catı muyanesı olacagım bakalım doktorumuz ne dıyecek
Nurbozan Bizde 39 +1 olduk 1 cm açıklık var ve sancım çıkıyor çok az bekliyoruz ama çok agrılarım oluyor artık
Ayme1120 Bizimde bebek aşağıda normal doğum pozisyonunda çatı muayenesi oldum normal doğuma uygunmsm. Evelkigun ara ara sancim çıktı o kadar🤔 nazlı çıktı valla gelmek istemiyor sanırım
EliFurkan Bizde 39+3 olduk ama hiç bişe yok henuz. Arada igne batmasi gibi belime ve kasiklarima agri giriyor ve adet olacakmisim gibi, son 4 günümüz artik 1 cm bile aciklik olsa suni verip dogurtcak doktorum ama yoksa sezaryen 😥
MeyrAli Kızlarrr son günler hiç geçmedi bende39+2deyim sancı yok hiçbir belirti yok çatı muayenesi hiç olmadım kızlar erken gelir derler bizimkinin niyeti yok bu kadar bekleyip sezeryana girmeyiz inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Nurbozan MeyrAli ben 2 kere çatı muayene is oldum yarın tekrar gidicem büyük ihtimalle yarında yapar bişey olmuyo
MeyrAli Nurbozan pazartesi sorucam bende neden yapmadı bilmiyorum açılmam var mı yok mu bilmesi gerekmiyor mu🙄
SerapSariii Kızlar ben 39+0 oldugumu dusunuyordum bugun doktor bana pazara gununuz doluyor dıyınce sasırdım ben adet tarıhımı 19 dıye hatırlıyordum 14 mus suan 39+5 olmusum sancım ara ara oluyor dıyınce ebelere yolladılar ılk defa catı muayenesı oldum bıraz canım yandı yalan yok ama 2 cm acıklıgın var ve %40 gıbı hemen hemen bı ıncelmen var dogum yakın dedı bıraz dayan ıyıce bakıyım dedı resmen ıcını karıstırdı acılsın dıye cocuk tam olarak yerlessın dedı catın gayet ıyı rahatca dogurursun dedıler ama bıttım ben cok canım yandı. Kanaman olabılır bı ıkı damla korkma bugun bıraz yuruu ve sıcak dus al dedıler. Ben bugun eve kadar yurudum ve sankı bı tık daha asagı ındı bebegım hıssettım eve geldım dırek lavaboua gırdım sümüksü ve pembe renkte peceteye bısey bulastı sanırım nısanım geldi anlamadım. Suan bıraz sancım var belim agrıyor kasıgım agrıyor dua edın lutfen sag saglım bı avazda kızımı kucagıma alıyım . Bende son durum boyle bugun
seydanurceyhan Bende 36 haftaligimm isallah bizdee sizin gibi sonlargelirimde bir an once dogururum ve rabbim hepinize kolay dogum nasip etsin isallah bi avada kurtarsinn saglikli sihatli kucaginiza almayi nasip eder bol bol hem kendim icin hemde butun hamilelere icin dua ediyorum allahim isallah kabul eder 🙏