Ağustos 13te Anne olmayı beklerken preeklemsiya ve gebelik yüksek tansiyondandan 3 Haziranda Anne oldum👼🏻🌸 29+5te doğdu kızım, şuan yoğun bakım küvözünde 😔 duanıza da talibiz inşallah🙏🏻 Prematüre bebek bakımındaki dikkat edilecek şeyler nelerdir, tecrübeli annelerimiz paylaşırsa mutlu oluruz👼🏻😍