Merhaba kızlar 26 gün önce epidural sezeryenla Doğum yaptm sütüm çok azdı ve mama vermem zorunda kaldım bu beni gerçekten çok üzdü 😔 suan sütüm iyi ama günde 2 ögün mama takviyesi yapıyorum süt için önerileriniz varmı bu durum bebeğimi kötü etkiler mi