Merhaba Kızlar 33+2 Hamileyim Bugün Doktor Kontrolüm Vardı Bebegın kafası aşagıda bu normal doguma uygun demek dedi Ama? bebeğin Eşi Olan Yeri gösterdi bak burda eşinde kireçlenme Var dedi Eğer Bu Kireçlenme Çoğalır devam ederse Sezeryan diyebilirim Dedi Bunu Takibe alacağım Bakıcaz Dedi 1 ay sonra ya randevu almamı nstye o zaman gireceğimi söyledi basına böyle birsey gelen varmı ne oldu kireçlenme nedir şimdiden teşekkürler 🙏🏻