Merhaba kızlar bende Doğum yaptım 26 gün oldu Allah’a şükür oğlumla sağlıklı bir şekilde evimize geldik ❤️
Doğumumu normal düşünüyodum ve doktorumla bu şekilde konuştuk ilk gümden beri en son ultrasonda bebeğimin 3900 kg olduğunu ve minyon olduğum için biraz daha beklersem Doğumun zor olacağını söyledi doktorum gel 2 gün sonra suni sanciyla dogumunu başlatalım dedi eşimle konuştuk sonuçta doktor iyi bilir bu sekilde konuştuysa bir bildiği vardır dedik zaten Nişanım gelmiş acılmam 2 parmakdı ve ultrasona göre bir hafta öndeydi oğlum 17 mayıs cuma sabahı 06.00 hastaneye gittik yatısın yapıldı lagma vs. Ebe geldi kontroller yapıldı suni sancı takıldı nts bağlandı ilk sancıları hissetmedim saat ilerledi sancılar 90 lara çıktı ebeler kontrol ediyor en son acılmam 6 cm pilates topuyla ılık duşa girdim bana mısın demedi suyumu patlayacaklardı Çatala oturdum birden suyum kendi geldi odaya çoktan tekrar 3 kere daha suyum geldi dolu dolu artık sancılara dayanamadım herkes bu kadar bekledin dayan diyo en son nts yumruk atıyordum ebe geldi 7 cm sesi dogumhaneye indim doktor baktı 6-7 cm daha var dedi ben dayanamıyorum beni hemen doguma alın dedim 16.00 Doğum masasına yattım 16.10 oğlum doğdu o an yaşadığım duygu anlatılamaz 💙 allah herkese nasip etsin. Ultrasonda görünenin aksine bebeğim 3200 kg dogdu 700 gr eksik yani çok sinirlendim bu yanılmaya böyle olcagını bilemezdim ama kimse bilemezdi. bebeğim Doğum kanalında çok kaldığı için kafası sismişti ve pipisi sismişti ben o an anlamadım tabi ama doktor ilk olarak korkmayın düzelicek diye Bilgi vermiş aileme bebeginde boynuna kordon dolanmış onu söylemiş neyseki normal olmadı ama sağ sağlim atlattık 26. Günümüz Allah’a şükür ☺️