Tazeanneadayii @adm bu postu sabitlerseniz sevinirim. Kızlar 3 saattir belime ağrı giriyor 1-2 dk sürüp geçiyor. 38+2 deyim Doğum sancısı nasıl bişey ? Bu bel ağrısı neyin nesi. Nolur bilgi verin
Ozkrs Tazeanneadayii doğum sancısı belden giriyo diye biliyorum ama doğum yapan anneler söylese daha iyi