Dilekakgl canım izmirden Bursa’ya ardından Ankara’ya geldim ve Cuma günü tekrar izmire döneceğim. Ayaklarım kocaman oldu şişti üzerine zor basıyorum bileklerim ağrıdan kopacak yarın 29. Haftadan gün alacağım. Kuzenim kremle ovdu buz koyduk kaç kere ama geçmiyor. Doktorum tansiyonunu ölç normal çıkarsa sıkıntı yapma dedi . Yarın eczaneye ölçtüreceğim