haziransekiz Kızlar 36+0 m kasılma nasıl oluyor ya. Bebeğim kendini sıkıyor 10 saniye sürüyor sonra bırakıyor. Bu kasılmamı bebek hareketi mi çözemedim
Denizanne haziransekiz bende 36+0 ım canım sıkıp bırakmak tam olarak nasıl oluyor tarif edebilir misin ben bu tür şeyleri ayırt edemiyorum ya 😔
Aysebkr1258 haziransekiz 37+2 hamileyim 1 haftadır kasılmalarım var benimde karnım sert oluyor çok belli ediyor zaten kendini aşağıya doğru baskı hissediyorum bide kasıldık zaman
Duyguveminigi haziransekiz hadi kasilmayi cozduk duyelim sertlesti gevsedi bu kasilma dedik peki sanci nasil bisey nasil bi agri aci yalanci sancinin surelerinin birbrini tutmadgini biliorm ama sancinin nasil bse oldgnu bilmiorm bnde 32+1 im
haziransekiz Denizanne yani karnımın bir tarafında sanki kendini yumruk yapıyor sımsıkı ondan sonra böyle yavaş yavaş açılıyor gibi bir his. Nasıl tarifte edilir bilmiyorum ki
haziransekiz Aysebkr1258 yok ben aşağı doğru baskıyı çok yürüdüğüm zamanlar hissediyorum. Bide tuvalet ihtiyacında.
Denizanne haziransekiz evet evet benim bebeğimde öyle hatta bugün benide endişelendirdi tam olarak bu his. Karnımda ağırlık yaptı resmen normal miymiş peki acaba
Sengulkrgz Bende ne kasilmayi ne hickirigi ne hiic ayirt edemiyorum anlamiyorumda yaaa vallahi billahi 32 haftaligim hangisi hickirik hangisi kasilma hangisi yalanci sanci 😁😁karambole gebelik yasiyorum.dogursam haberim olmayacak
Ebruliiii Sengulkrgz ay aynı ben ☺️Kasıl ma biryerde toplanmasıysa onda ağrı sızı bişey yokki ay ben son dk ya kadar anlamıycam diye korkuyorum
Sengulkrgz haziransekiz Sorma yaaaa bir cati agrisini cozdum onu yasiyorum😁😁gerisi firiiiii bende 😁😁kasilma ne yalanci sanci ne hickirik ne bilmiyorum yaaa anlamiyorumda bakiyorum bebek hareketli tamam diyorum 😁 gerisini dusunme.sengul😁
Sengulkrgz Esramese aynen yaaa takmiyorum ben hareket ediyor mu ona bakiyorum.baktim.hareket ediyor tamam diyorum😁suanda da hareketindenuyuyamiyorum...Buyuduk artik karnimda sanki dalga dalga oluyor...😁😁ama guzel his