19 haftamdayım ve 10 haftalıkken başladı ve 11 kilo verdim evde duramıyorum yemek yapamıyorum su içmek isterdim kana kana icemiyodum ağlıyorum ölsemde kurtulsam dediğim oldu bi gecede 5 serum yediğimi biliyorum tek lokma yemeden geciyodu gunlerim tuzlu krakermis sodaymis hiç biri banamisin demedi . Şuan bi tık daha Iyim şükür su içebiliyorum ama hala midem çok kötü . Evimde dahada kötü olduğum için anneme geldim geçsin diye bekliyorum