İyi geceler kızlar.ilk defa yazıyorum beni aydınlatırmısınoz lütfen.35 haftalık hamileyim dün kontrole gittiğimde nst de sancım çıktı 2 cm açıklık vardı doktorum daha erken şuan doğarsa küveze girer dedi bebeğimin kilosu 2900 küsür şuan. İlaç verdi doğumu durdurmak için. Çatı muayneside yapmıştı gece akıntıyla karışık pembemsi bişey gelmeye başladı ağrımda olunca bugun tekrar gittim açılmam hala 2 cm miş sancım çıkmadı nstde bugunde. Benım anlamadığım gelen akıntı muayneden kaynaklı kanamamı yoksa nişanmı geldi birde şuan doğumu durdurdu haftasını doldurunca bıseferde doğum başlamassa sezeryanmı yapcak kafam karıştı.uzun oldu kusura bakmayın