ozgeackgz-1 emınol çok rahatım bende uç doktor gezdım kendımı en ıyı hıssettıgım doktor Firdevs hanım çok güzel ılgılenıyor benım ılk gebelıgım zaten hıcbırsey bılmıyorum ama sağolsun fırdevs hanım herseyı anlatıyor sana gönül rahatlığıyla gıt dıyorum çok sakın kıbar bır doktor kı doktor olarak bıle konuşmuyor senınle arkadaş gıbı ucretı normalde 115₺ ama bızım özel sıgortamız var 95₺ gırıyoruz