33 ün içindeyim gebelik şekeri çıkmıştı zaten yüklemeyle . Bi kaç hafta önce suyumun fazla olduğunu öğrendim. Gittiğim özel hastaneye devam etmicem bazı memnun kalmadığım şeylerden dolayı. Riskli gebelik takibi yaptıranlar siz nerelere gidiyorsunuz bi akıl verin?? 😢😢 stresten düşünmekten zor tutuyorum kendimi. Bu arada İstanbuldayım devlet olarak Kanuni Bakırköy ve çapa deniyo ama kararsızım özelde yapma bunlar daha iyi diyolar bende temiz bulmadığım ve Doğum süreçlerinde kimseyi yanına pek almadıkları için korkuyorum