Erenbatununannesi benim hiç açılmam yoktu tansiyon troid gebelik zehirlenmesi ihtimali vardı bebeğin gelişimi durmuştu plesenta çok yaşlanmıştı vs 39. haftada doktorun şans vermesi ile suni sancı ile normal doğumu denedik açılmam saatte önce bir sonra 1,5-2 cm kadar ilerledi 7 cm den sonra 15 dakika geçti tuvalete gitme ihtiyacı duydum nst cihazını söküp gitmeye çalışırken doktorum onun bebek olduğunu söyledi doğuma aldı ilk defa orada nasıl ıkınmam gerektiğinden bahsetti denedim ve tek avazda sağlıcakla aldım yavrumu kucağıma. sancıyı adet sancısından fazla hissetmedim sürekli aktiftim yürüdüm eğildim kalktım doğuma girerken halam sağolsun meryem ana otunu suya koymuş sürekli dua etmiş çıktığımda da hemen çıkarmış. sancı esnasında suyundan üç yudum içmiştim. bünyeyle alakalı sanırım suni sancı veriliyordu ama ben hissetmiyordum doktorlar şuan kusman gerekiyor falan bile dedi ama hiç hissetmedim, belimi gıdıklıyorlar gibi hissediyordum hepsi bu. bebek sancının dozuna dayanamadı oksijensiz kaldı falan oksijen maskesi ile hava aldım sancı sürecinde sürekli. ben araştırma hastanesinde olmama rağmen iyi bir ekibe denk geldim ve her saniye benimle ilgilendiler. hiç ölüp bitmedim hiç canım acımadı hatta dikiş esnasında bile doktorum sancı odasında durup sesi bile çıkmayan nadir insan özel muayenemdeki hastalarımdan bile özenli dikiş atıyorum sana bizi hiç yormadın, teşekkür ederiz dedi. motivasyon çok önemli. doğum çok korkunc birşey olsa kimse ikinci çocuğu yapmazdı, sancısı öldürecek olsa en sıklaştığı zamanlarda bile bir dakika sonra bir dakika boyunca sanki doğum yapmıyormuşcasına normal nefes alıp dinlenmezdin. ben sürekli Rabbi yessir duasını okudum Rabbim zorlaştırma kolaylaştır dedim. Rabbim sesimi duydu bana hissettirmedi bile. yavrum da cılız falandı ama güçlüydü sapasağlam çıktı kendini parçaladı resmen doğum kanalında bile değildi taş gibi mideme oturmuştu resmen sancıyla beraber indi kanala doğar doğmaz ağlaması tüm doğumhaneyi inletti ebeleri bile dedi annesi yormadı bebesi de yormadı diye. Benim doğumum yarın gel eğlence olsun diye doğur deseler gidip doğuracak kadar güzel bir anı oldu benim için. Darısı gün sayan tüm annelerimizin başına hepiniz sağlıcakla alın inşallah kucağınıza. Bu arada nasip olur 2. bir hamilelik yaşarsam 38-39 haftada doktorumla suni sancı vermesi konusunu konuşur yine kendi sancılarımı beklemeden doğum yapmak isterim. Her doğum kendine özgüdür tabi ama benim için çok büyük bir kolaylıktı