Gizem94 yagmurpelit valaha öyle galiba bende 11+2 de doktor bana dediki yüzde 70 erkek olabilir dedi persembe günü tam öğrencez 12 haftalıkta tam net belli oluyormu ya
Gokcin FulYasin01 bizde 17+3 de öğrendik prensesimizi😊 sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim canim🙏🌹