Bende yaptırdım , ilk başlarda cok karşıydım ama sonra kendi annem bana hamile kaldgnda şeker hastalığı cikmisti o yuzden risk taşıyabilirdim icim rahat etsn diye yaptırdım ve normal çıktı cok şükür 🤲Bi zorluğu yok sadece ac karnina yapildigi icin mide bulantın oluyor içtiginde o kadar