Benimde 35 haftalık ama bacak boyu kısa dedi doktorum haftasına göre ama göbek çevresiyle uyumlu dedi aramızdaki kan akımını kontrol etti gelişim geriliği mi var diye ama minyon olucak heralde herhangi bir sorun yok dedi ilk başta çok üzüldüm ama şimdi kötü düşünmek istemiyorum genetik olma ihtimalini göz önünde bulunduruyorum