Sarikis Arkadaslar dün tetanoz aşısı vuruldum dun sadece kolum agriyordu bugün bildiğiniz sürekli uyku halindeyim hiç halim yok sizde de aynisi oldu mu?
bridetobe Sarikis üç günde geçiyor . Geçen sene de elimi kesmiştim o zaman yapılmıştı . İlk gün normal ama ertesi gün uyuşma hali oluyor
Ftm_yns Sarikis evet bende 19+4 oldum canim bende bu pazartesi vurulmustum kolum hala ağrıyı elimi degdirdigimde canim az halsizlik oluyor bendede
Sarikis bridetobe uyuşma oluyor ve bacaklarima kramplar girmeye basladi. Siz neden elinizi kestiniz onu anlamadim geçmiş olsun
bridetobe Sarikis geçen sene elimi Kesmiştim bıçakla . Tetanoz yapılıyor o zamanda . Yapıldığı zamanda aynı seyleri yaşadım . Tüm vücutta bi uyuşma uyku hali oluyor
Serrameri @Sarikis iki dozumuda vurdurdum çok oldu en son ikinciyi mayıs ayının başında vurdurmuştum. Ağrı biraz oluyodu ama uyku olmadı belki sen yorgundursun ondan uykun geliyodur.
Arbie Sarikis iki gün önce ikinci dozu vuruldum ilki felaket ağrı ateş yapmıştı dört gün sürmüştü ağrısı ama bu ikinci yi hiç anlamadım sanki hiç aşı olmamışım gibi 🥰