Evliliğimin 6. ayında isteyerek hamile kaldım ilk öğrendiğimde BETA HCG değerim 33.1 Di daha sonra 31 e düştü sonra 37 ye yükseldi çok ağrım oldu adet sancısından çok daha fazla hafif kanamam oldu devlet hastanesinde düşerse düşsün yapacak bişey yok dediler tabi bunu duyunca çıldırdım Acı Badem Tıp Merkezine gittik orda ultrasonla baktıklarında kesen daha çok küçük ama yerinde dediler düşük iğnesi verdi 2 gün kullandım iğneyi 2. Gün tuvalete düşürdüm bebeği doktorum gel hemen dedi gittiğimizde tekrar ultrasonla baktılar kesen düşmüş için boşalmış dediler kürtaja gerek yok diyip acil bölümünde ağrı kesici iğne vurdular hiç adet kanaması görmedim onun üzerine başım döndü acaba yine mi falan dedik kan verdim BETA HCG bu sefer 209.6 çıktı 3 gün sonra tekrar kan verdim 740 a çıkmış şuan 4+6 günlüğüz sizce artışımız nasıl iyi mi şimdiden bilgileriniz için teşekkürler 🖤