Esmahesenli doktora gitmezseniz bebeğinizin sağlığından nasıl emin olacaksınız? Tabiki sık sık çağrılacaksınız ki kontrol edebilsin doktor, sizi takip edebilsin.. içinizde can taşıyorsunuz sonuçta. Benim doktorum beni 2 hafta sonra çağırdı tekrardan. Sonrasında da detaylı ultrason için tekrar gideceğim. Yani gebelik bu grip değil ki...