ssevil26 benimde oyle ama biz ultrason fotoğrafında kendimiz farkettik doktorum hiç bişey demedi. Fakat söyle bişey de var alttan bakinca gayet normal karından bakılınca kalp şeklindeydi. 1 hafta sonra kontrolüm var bakalım değişmiş mi 😄 ama kötü şeyler okuyup canını sıkma hatta okuma bile okudukça psikolojik olarak etkileniyor insan direk