Burcuahan Öncelikle çok teşekkür ederim,Allah hepinize sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻💗Açıkçası zor bir süreç geçirdim.Hareket kısıtlılığım vardı.Zaten çok da fazla hareketli olmamam gerekiyordu.sıklıkla gidip hastanede yatmak zorunda kaldım ağrılardan.
24.haftada ciğer geliştirici iğne vuruldum tedbir amaçlı.son haftalarda tabi arttı zorluklar.
Doğum şekli için aslında miyomum yeri de çok önemli.Benim rahmimin yan tarafından olduğu için normal doğuma engel değildi.Doktorum normalde böyle durumlarda annenin çok acı çekmemesi için de sezaryen yapıyoruz.Sezaryen sırasında alma imkanımız da var ama %100 alınamayabilir,fazla kanama olabilir.bu yüzden doğum sırasında almayı tavsiye etmiyoruz dedi.ilk açılmamın çıktığı gün tekrar sordu normal doğum ister misin diye,çünkü normal bir insandan daha çok zorlanıp acı çekebilirdim.Siz destekliyorsanız ben isterim dedim.öylelikle normal doğum sürecine girdik.doğumdan 5 ay sonrada ameliyatla alındı miyomum.