Cagla Kizlar 30. Haftadan sonra birden bire artti catlaklarim. lierac krem,bebe yagi, zeytin yagi donusumlu kullaniyorum ama son haftalara dogru daha da artiyor 34+5deyiz 😭 çare bulan ya da onerisi olan var mi?
Kadriyeanes Bende aynı durumdayım 33 bitecek bi anda minik minik çatlaklar yanlarımda göbeğimi altında boşuna genetik demiyorlar kremi karnım büyümeye başlar başlamaz kullandım ama olacağı varsa çare yok