Mnb valla canım şu an yazarken ağzımda karanfil çiğniyorum sürekli artık 1 haftadır agricagini hissedince atıyorum tuzlu gargara kısa süre rahatlatıyor 38+4 um 1 ayı geçmiştir dış ağrısı hic dinmedi doğuma giderken bile ariycak die korkuyorum artık iki acı birden çekicem diye ama parol ve bi antibiyotik kullanıyorum kadın dogumcum verdi idrar yolu ve tüm enfeksiyonlar içinmiş ama hiçbiri kesin çözüm değil doğurunca ilk isim bu dişten kurtulmak