mervebalandi28 Askile canim suan 31 haftaligim 12 haftaliktan beri gidiorum zaten. Teat 12.haftadaoluyo sorun olmaz yani 😊
Minimini04 jrarya 182 den esenler kadın doğum ve çocuk hastanesinden demeniz yeterli rand için sürekli aramak lazım ben daha rand alamadım 🤣
RumeysaElemEkici Askile yok devlette yaptırıp doktoruna götürebilirsin ben öyle yapmıştım problem olmuyor