Arkadaşlar 10 Haziran’da kontrolüm vardı doktorum çatı muayenesi yaptı kanamam geldi ve doktor çok güzel hemen hemen 3 cm e yakın açıklığın var dedi 13 Haziran’da sabah 9 da gel muayene edeceğim dedi bugün nişanım geldi sabah aradım çatı muayenesinden sonra normal dedi zaten muayeneden sonra sürekli çamaşırıma tuvaletteyken kanama geliyordu ama sabah sümüksü kanlı bişi geldi bütün gün sancımı suyumun gelmesini bekledim ama ne sancı var ne suyum geldi sizce yarın beni Doğuma alır mı doktor suni sancı ile açıklığım artırmıştır büyük ihtimalle diye düşünüyorum acaba giderken Doğum çantasında götürmeli miyim biraz heyecanlıyım bütün gün evde eğigzersiz yaptım artık doğurmak istiyorum hayırlısıyla 🙏😔