36 haftalık hamileyim ama bebeğim kilo olarak 10 gün kadar geriden geliyor. Su an 2400gr kilosu. Bende epilepsi hastasıyım aynı zamanda. Doktor seni de bebeği de riske atamam dedi muhtemelen 38 olunca sezeryan olacağım. Çünkü doğum sırasında nöbet geçirme ihtimalim var. Pazartesi tekrar kilosunu kontrol edip gün verecek doğum için pazartesi gününe kadar besin olarak ne alsam çok çabuk kilo alır bebeğim 😑