Esrazkrn henüz erken. Onu bende çok araştırmıştım seğirmeler bebeğin olduğu yerde atmalar herşeyi yaşadım. Bebek hareketi değil de ney diyordum. Taaa ki gerçekten bebeğimi hissedene kadar . Şuan bebeğin içerde çok hareketli bile olsa maalesef hissedemezsin çünkü hissettirecek kadar ağırlıkta ve güçte değil . Yaşadıklarınsa o bölgede sürekli kan akışı var ve damar seğirmeleri atmalar normal 😊