Merhabalar 35+4 günlük hamileyim bugün doktora gittim ve bebeğim hala dönmemiş doktor hopla ve zıpla dedi ama pek emin olamadım bişey olur diye korktum böyle bir durum yaşayan var mı acaba normal doğum istiyorum ve böyle durumla karsilasan var mı ne yapmam lazım birde doktor rahat donemiyor dedi yeri dar dedi hep sağ tarafında sol tarafa geçmiyor hareketleri gayet iyi ama dönmesi sikinti😔