Hanımlar az önce doktordan geldim 18. Haftayım uzanınca göbeğim belli olmuyor doktor bebeğe bakmaya başladı eşime döndü bunun hic karnı yok diyo göbeği cıkmamış 😂 bebek de kücük diyor iri bir bebek doğurmaz bu 1 haftada geriye gidiyor dedi eşim tabbi endişelendi ben sadece güldüm cıktığmda merak etme dedim daha erken görürsün son aylarında balon gibi olacam bebeğim de sağlıklı olsun dedim kiloyu ne yapıcaz , şimdi suç bana kalıcak zayıf yok yemiyor dikkat etmiyor tam bu sözler kesilmişken ama takmicam 💁🏼♀️ Duam sadece sağlıklı bir bebek olsun ☺👼🏻